Online tickets
Selecteer een speeluur
Wo 02/07 | 20.00 |
Do 03/07 | 17.15, 22.15 |
Vr 04/07 | 19.45 |
Za 05/07 | 19.45 |
Zo 06/07 | 20.00 |
Ma 07/07 | 17.30 |
Di 08/07 | 20.00 |
Nu in Studio Skoop
Mond (Moon) How to Train Your Dragon (OV) Vermiglio Materialists Peacock 28 Years Later The Phoenician Scheme The Life of Chuck Jeunes mères Ocean with David Attenborough Kika Santosh Sinners Elio (OV) Loveable (Elskling) Elio (NV) Lilo & Stitch (NV) Flow
Nieuwsbrief
Ontvang wekelijks de programmatie in je mailbox
Peacock
Bernhard Wenger - Oostenrijk/Duitsland - 2025 - 102 min.
met Albrecht Schuch, Anton Noori, Julia Franz Richter, Maria Hofstätter, ...
Heeft u een gecultiveerde vriend nodig om indruk te maken op uw omgeving? Een perfecte zoon om de bewondering van uw klanten af te dwingen? Een coach om u voor te bereiden op een ruzie met uw echtgenoot? Huur Matthias in, een meester in zijn vak, die elke dag uitblinkt in het zich voordoen als iemand anders!
Maar wanneer Matthias zichzelf moet zijn, begint de echte uitdaging…
Originele titel: ‘Pfau - Bin ich echt?’
FR
Besoin d’un petit ami cultivé pour impressionner votre entourage ? D’un fils parfait pour forcer l’admiration de vos clients ? D’un répétiteur pour vous préparer à une dispute conjugale ? Louez Matthias, un maître dans sa profession, excellant chaque jour à se faire passer pour une personne différente ! Mais quand Matthias doit être lui-même, le véritable défi commence…
EN
Matthias masters impersonating roles for hire: cultured boyfriend, perfect son, sparring partner. Professionally adept at pretending daily, his true challenge lies in being himself.
★
“Wenger’s script is a sly, finely balanced thing, pointedly and often hilariously poking fun at corporate and capitalistic ideals of self-improvement and social coordination, without ridiculing the individuals who feel beholden to those standards” - Variety
“The smart concept, social commentary and a strong central performance from Albrecht Schuch combine to create a polished, slyly entertaining work that should attract arthouse audiences” - Screen International